FAQ

Welke prijzen hanteren jullie?
De volgende prijzen worden gehanteerd (opgelet dit zijn nieuwe tarieven geldig vanaf 1 januari 2015):

Gezinslid         30 €/nacht                         15 €/nacht                                    30 €/nacht
Familie           50 €/nacht                          30  €/nacht                                   50 €/nacht
Andere           80 €/nacht                         60  €/nacht                                    80 €/nacht

kolom 1: prijs per nacht gedurende vakantieperiode;
kolom 2: prijs per nacht gedurende een gewone weekdag (zondag t/m donderdagnacht);
kolom 3: vrijdag- en zaterdagnacht

'Anderen' betalen ook een borgsom van 500€.

Wat als ik nog langer wil reserveren?
U kan dit ofwel telefonisch ofwel via de website zeesterren.be checken. Heeft u geen toegang tot internet, dan pleegt u een telefoontje naar Isabel Ghijselings, die onmiddellijk de beschikbaarheid zal nagaan. Is het nog vrij in de gewenste periode, dan kan u –mits voorafbetaling- uw verblijf verlengen. 

Wat als ik niet kan komen maar wel een vervanger heb gevonden?
Dit is enkel mogelijk indien u de geboekte periode vooraf heeft betaald en indien de waarborg in orde gebracht werd. Gelieve wel Isabel Ghijselings op voorhand op de hoogte te brengen van deze wijziging. 

Wat moet ik meenemen van lakens en handdoeken?
Gelieve uw eigen lakens en badlinnen te voorzien. Er zijn 3 2-persoonsbedden en 2 1-persoonsbedden aanwezig. U kan u hierop dus perfect voorzien. Kussens en donsdekens zijn aanwezig alsook extra dekens, mocht het te koud zijn.

Is er voldoende bestek en servies aanwezig?
Er is een keuken met een kast vol bestek, borden, glazen en kommen aanwezig. Dus u hoeft hier niets voor te voorzien. Bovendien is er een vaatwasser, een koffiezet, een combi-oven en een electrische kookplaat aanwezig. Er zijn ook 2 frigo’s en 1 klein vriesvak aanwezig.
 
Is er een lift aanwezig?
Voor mindervalieden en kinderwagens zijn er twee liften ter beschikking. De liften die parallel met de Albert I promenade staan, gaan naar de even en de oneven verdiepingen. De lift parallel met de Louisalaan gaat tot in de kelder, van hieruit kan u gemakkelijk uw wagen in- en uitladen. 

Kan ik mijn wagen parkeren in de buurt?
  U kan –indien u een langere periode huurt – een garage huren op 1 minuutje stappen van het appartement (voor inlichtingen contacteer Isabel Ghijselings). Voor kortere verblijven, raden wij u aan uw wagen aan de stationsbuurt te stationeren, het is er gratis, veilig en op 15 minuutjes wandelen van het appartement.  

Hoe moet ik laden- en lossen?
U kan uw wagen eventjes binnenrijden in het kelderverdiep, daar kan u gemakkelijk uw wagen in- en uitladen. Gelieve uw wagen hier niet te parkeren en steeds bij uw voertuig te blijven. De toegang moet immers altijd openblijven voor brandweer en wagens die een garage in het gebouw hebben.

Krijg ik korting als ik meer dan een week boek?
Indien uw voor 3 weken of meer boekt, kan u een korting krijgen bij uw volgende boeking van een even lange periode. Gelieve deze korting aan te vragen via isabel@deeigenaar.be  

Kan ik ook elders aan de kust huren?
Wij kunnen u ook appartementen aanbieden in Knokke. Deze zijn minder ruim, maar tevens excellent gelegen.  

Wat als ik niet ga en toch geboekt heb?
U betaalt uw verblijf, de waarborg zal wel worden teruggestort. Immers door het blokkeren van uw periode, konden er geen andere personen het appartement gebruiken.

Kan ik met kindjes gaan?
Het appartement is op de 7e verdieping. De ramen zijn bovenaan beveiligd met een slotje, waardoor deze niet helemaal open gezet kunnen worden door kinderen en hierdoor accidenten vermeden kunnen worden. Bovendien zijn er nergens trappen aanwezig waardoor het ook kindvriendelijk is. Er is een klein (120x60) kinderbed aanwezig in de grootste slaapkamer, een relax en een kinderstoel. Het is voor de kinderen een ideaal appartement, omdat ze in de kamer heel rustig te slapen gelegd kunnen worden, terwijl het leven gewoon door kan gaan in de living of keuken (geen lawaaihinder).

Wie poetst het appartement wanneer ik het verlaat?

U wordt verondersteld het appartement achter te laten in de toestand waarin u het aangetroffen heeft. Wij laten telkens het appartement checken en kuisen door een professionele ploeg, nadat een huurder het verblijf heeft verlaten. Toch vragen wij u respect te hebben voor deze mensen en het niet als een rotzooi achter te laten.

Wat als ik de sleutel ben verloren geraakt?
U kan steeds bij de concièrge terecht voor het openen van de deur. Echter bij verlies van de sleutels, zal uw waarborg volledig worden ingetrokken (wij moeten immers alle sloten gaan vervangen op die moment).